Bartosz Bielas i Maciej Samoraj dołączyli do zespołu agencji interaktywnej Comfitura (należącej do Focus Media Group). To kolejne osoby, które przechodzą do spółki z Media Direction Digital.
„Comfitura wzbogaciła się o dwóch managerów z wartościowym doświadczeniem zdobytym podczas pracy dla klientów z wielu branż oraz o różnej specyfice działania w mediach interaktywnych. Rozbudowana struktura agencji pozwoli nam na realizację nowych, ciekawych projektów” – mówi Paweł Świerszcz, Digital Director w Comfiturze.
Bartosz Bielas objął stanowisko Group Account Managera. Z marketingiem internetowym jest związany od ponad czterech lat, swoją zawodową przygodę z internetem rozpoczął w 2008 roku w wydawnictwie Axel Springer Polska, gdzie zajmował się serwisem PlayPC.pl. Następnie pracował w ClickAd oraz AdLeader. Ostatnio był zatrudniony w domu mediowym PHD Media Direction, gdzie na stanowisku Managera działu kreacji i social media realizował projekty dla firm takich jak: Unilever, Dr. Oetker, AXA Direct, Citroen oraz Lexus.
Prywatnie Bartosz jest wielkim entuzjastą literatury fantastycznej, fanatykiem wszelkich gier komputerowych i miłośnikiem amerykańskich seriali telewizyjnych. To także czynny sportowiec i domowa złota rączka.
Maciej Samoraj objął natomiast stanowisko Social Media Managera. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał w agencji Endorfina Events, a następnie w PHD Media Direction, gdzie na stanowisku Account Executive w komórce interaktywnej (Media Direction Digital) pracował m.in. dla: Unilever, Citroen, Dr.Oetker, AXA Direct.
Prywatnie Maciej uwielbia filmy i wszystko co z nimi związane. Wolny czas spędza wspólnie ze znajomymi lub przy dobrej książce, w lecie odwiedza festiwale muzyczne.
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowi-managerowie-w-agencji-comfitura